Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 629 ggr
sumpen
0

Fotomässan på Elmia

hej! bara undrar om någon ska dit den 4-5 april? (om jag minns rätt datum)

har någon varit där innan och kan rekommendera den? =) hade varit väldigt kul att åka på =D 

Isak
0

Hejsan!

Jag ska dit både fredag och lördag.

Jag tycker det är ett ypperligt tillfälle att passa på och klämma på utrustning man är intresserad av och dessutom finns ju kunnig personal att rådfråga. Sen brukar ScandinavianPhoto har en uppskattad butik där.

Sedan mellan varven är det bara att vandra runt bland bildutställningarna och titta på alla de olika bilderna.

Annars träffar man någon likasinnad och pratar massa foto.

Tycker det är väl värd ett besök.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

sumpen
0

okej. Men det låter kanon ju. farsan hade tänkt att köpa en canon blixt någonstans så det kan ha få ta på där då eller? =)

är det bara bildutställningar eller visar dom lite hur dom tagit kort och ta kort på modeller och sånt med eller? =)

Isak
0

Blixt kan kanske vara lite svårt att få tag på där, men han kan få expertråd om vilken som passar hans behov. En del av de som har utställningar brukar vandra omkring där så att det går att fråga.

Sen vet jag att det har varit någon utställare som haft modellfotografering. Sen finns det ju lite seminarier om diverse olika saker.

Mer info finns på elmia.se/foto

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

sumpen
0

jasså okej. nej han har bestämt sig för att köpa "original" till Canon då =) Sin EOS400d så.. de klart kanske inte finns där.. =)

linofoto
0

Jag har vunnit fribiljetter så jag tar en promenad dit!!!  :-)

sumpen
0

linofoto,  =O hur då? vad kul! =D

IdaFredriksson
0

Jag & min pojkvän ska åka dit. låter väldigt intressant. Vi är båsa intresserade av foto och film. Håller tummarna för att det finns lite av varje.

Vi som har varit där har säkert tid att senare dela med oss av det vi har sett till alla er som inte har möjlighet att åka dit. =)

linofoto
0

#6 Jag skickade in tre bilder till en tävling och fick senare ett mail att jag vunnit två fribiljetter. Jag hoppas jag får se mina bilder nånstans på mässan. Det vore en bonus!!!   Skrattande