Foto iFokus

Foto

Etikett: kritik-nybörjare
Läst 649 ggr
Azmaria
0

en amatörfotograf har fött :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ni såg rubriken(antar jag) och nej, jag ljuger inte. jag brukar inte fota så mycket mer alltid någonting när jag har lust.

denna foto är tagen i Sverige (ja kommer själv från Finlnad) på sportlovet. Vi var altså till Vemdalen och jag kunde inte låta bli att fota naturen där när de var som vackrast. ska kanske göra om bilden senare, men nu visar jag orginalet först.

förbered er på en amatör foto :)

Make Pasta not War, Vee~

Azmaria
0

om ni undrar vilken kamera jag använder så kan ja säga att de är en Olympus FE-280 med 8,0 megapixel

Make Pasta not War, Vee~

[Linsenhejhej]
0

Jättefin!!

Azmaria
0

men tackar så mycket. vill gärna ha nogrann kritik om sånt som behövs att förbättra, var inte blyga ja tål hård kritik :)

//Azmaria

Make Pasta not War, Vee~

Untill
0

Hah , Tittade först på Rubriken och Fattade först Inte riktigt. Men Läste och Förstod dig Helt ;D Jag blev nämligen nyss Helt Fotogalen xD ^.^

Azmaria
0

#4 oj, så då är man då inte ensam om att vara nybörjare xD och heh, folk brukar ibland misstolka mina texter och rubriker ibland men fattar sen när ja skickar en lång förklaring, men som tur så behövde ja inte göra de nu ^^

Make Pasta not War, Vee~

Azmaria
0

ifokus: xD de kan ja hålla med om, de billigaste tidningarna finns där ja bor :)

Make Pasta not War, Vee~

Ellsa
0

Fin bild =).

Azmaria
0

#7 tack så mycket *bugar*

Make Pasta not War, Vee~