Självporträtt?
Putt.

Fin bild… såg den på bdb och den blev nice.
Du kanske skulle ha stått med huvudet rakt och fått mer lite mer halva ansiktet känslan… det är ju rätt svårt att knäppa på sig själv =P
Tråkigt att du inte fått kommentar… men det är så det är här på sajten. Ska tipsa dig om en annan =P
#2, tack! Meningen var inte att det skulle bli något "snyggt" sådär, utan bara en vanlig bild att ha som presentationsbild på siter. Men så redigerade jag den litegrann o tyckte den blev rätt tuff ändå, om du förstår hur jag menar :)
Jo, man får aldrig några kommentarer här, bara för man inte är proffsfotograf, väldigt drygt..
Jaså, vilken då ? ^^

sant… sen några inlägg spårat ur så har jag kollat upp andra iFokus sidor… där man kanske platsar bättre. Samt att jag spanat in på en sida som Robert (här) tipsat om… den heter Cam Jam. Blev medlem och jag spanar lite. De har jätte fina bilder och är helt otroligt väldigt duktiga. Nu vet jag inte hur hjälpvänliga dom är för jag har inte laddat upp nåt där än och inte heller bett om hjälp/kritik. Sidan låg nere idag så jag får testa imorn igen =D
Hur länge har du fotograferat?

Måste bara slänga in att ja håller med er. känner precis då där

Aqua, vad tråkigt.
Verkligen det är jätte tråkigt att du också ska behöva känna så där. Men i alla fall så vi vet vi vilka vi är och vi kan kanske kommentera varandras och hjälpa oss lite på det sättet.
För övrigt… har du bilddagboken? Lättare att lägga in bilder där och kommentera så….
Jag heter Mandylion på bdb…
tycker det vart riktigt snyggt

Mm ja vi får hjälpas åt :)
jag har en hemsida :)

Bilden tycker jag ser rockig och busig ut, tycker att den är bra
den är hemlighetfull