Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 695 ggr
Jennie104
0

Kritik Nybörjare :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan

Jag har tagit några kort med min kompakt kamera( 6 megapixlar )

Ni får gärna skriva vad ni tycker om dom, jag är nybörjare.

Bild 1

Jennie104
0

Bild 2

Jennie104
0

Bild 3

Testade samma bild utan svartvit

Jennie104
0

Bild 4

Kommer en bild till

Jennie104
0

Bild 5

Det var den sista ;) De är lite redigerade

senna
0

gillar ingen av dem. du har kapat av trädet på ett fult sett på första bilden. resten av bilderna.. är fula de också.

ParanoIDiot
0

Jag tycker inte någon av bilderna var särskillt intressanta och inte så väl komponerade… Bild 3 (#2) fick jag dock en skön känsla av, och kan inte sluta älska sån blå färg på himlar :)

Taci
0

Vad vill du få fram med bilderna ? Vad tänkte du när du tog dom?

För mig är de ointressanta. Bättre lycka nästa gång!

Clariiz
0

Tycker som #5.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jennie104
0

Ska bara påpeka att det inte är schyst att säga att de är fula.

Jooline
0

#5. Tycker det var lite taskigt av dej att säga att bilderna var fula, kunde du inte istället sagt var hon kunde gjort bättre? Jag tror att hon skulle lära sig mer av det om du gav konstruktiv kritik istället. :)
Här kommer iallafall lite konstruktiv kritik från mej:

Bild 1: Fin siluett, Antingen tycker jag att du skulle haft med trädstammen, eller beskurit bilden smalare och bara fått med några av grenarna.

Bild 2 : Tycker bilden är mysig. Tycker dock antennen från huset stör en aning.

Bild 3: Samma som Bild 2 :)

Bild 4: Gillar den bilden. Kanske kunde du ha beskärt bort lastbilen :)

Bild 5 : Gillar tuvär inte den. Kanske kunde du istället tagit bilden på kyrkan eller bara på en av vassstängerna :)

Hoppas du kan lära dej något av detta :)

ciss
0

Jag tycker att bilderna saknar djup.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Jennie104
0