Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 636 ggr
[mingdie]
0

Nykomling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.

Jag är ny på det här forumet och vill bara presentera mig. Är en amatör fotograf som tog steget över till digital för ett halvår sedan. Bor i Auckland på Nya Zealand sedan 20 år tillbaka. Jobbar med båtar och har fiske, jakt, foto och segling som hobby. Hoppas kunna få och kanske ge lite tips på forumen. Skickar med det obligatoriska första fotot. Det är ett båtgarage vägg i vägg med mitt arbete. Gissa vilken utombordare som är mest populär.

Eddie

johan
0

Välkommen hit! Vilken rolig bild!

Mvh // Johan

bjorsa
0

Välkommen ,sjysst bild tippar på att de edvinrude som är populärast :-)finns föresten edvinrude utombordare kvar idag ?

mvh/bjorsa

Borgarn
0

Välkommen hit!
Häftig bild =D, blir alldeles yr av att titta på den :D

Staffan
0

Välkommen mingdie!

Coolt fotografi - hoppas att vi får se mer från nya Zeeland. Efter Sagan om Ringen filmerna har jag fått mersmak för det landet!

// staffan

kristinah
0

Hej eddie. Cool bild. Tyckte det såg ut som Yamaha var den populäraste snurran där. Hälsningar fr Åland.

Robert
0

Eddie, varm välkommen! Jag har hört mycket om NZ men aldrig varit där. Du får hemskt gärna titta in här fler ggr och lägga upp bilder från dina trakter.

Hälsningar

Robert

Madde
0

Välkommen hit. Det ska bli intressant och se kort från nya Zeeland

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sverigesurfaren
0

Välkommen mingdie!

Min svåger har varit på Nya Zeeland. Han hade väldigt vackra bilder med sig hem. Han sa att det fantastiskt vackert där. Ska se om det går att lägga in någon bild av hans här. Hoppas du har fler bilder…