Kritik tack, nybörjare :)

Lägg upp fler bilder Ylva!

Mera!

Speciella bilder med härlig känsla !
Håller med #6. :) Sista var kanske något oskarp längst fram men det är ju kamerans fel. ;)

Du är inte alls nybörjare, inte på dom bilderna iallafall! Helt fantastiska! Dom ger mig en mystisk, härlig känsla. Älskar dom. :D

ojj, Tack !
jag har ingen bra kamera att fota med.. men jag jobbar på det ;) Tack för kommentarerna !

Hoppas du har fått blodad tand och fortsätter att fota och lägga upp bilder här Ylva! Dina bilder ger lite mystik känsla som Buuc säger men jag vet ju att du även har lite annat att visa. Du får önska dig en ny kamera av Mamma och Pappa när du fyller år!
Kram Roger

Det blir spännande att se vad och hur du kommer att fota när du får en "riktig" kamera;)
Själv gillade jag bilden på rutschkanan bäst. Härligt symmetrisk och inbjudande. Ljuset på rutschkanan och skuggorna står i väldigt skarp kontrast vilket jag tycker ger en härlig känsla. Gillar också den lite smutsiga ytan längst ner.
Vad är det förresten för mobilkamera som har sådan stor bländaröppning och skärpa?

okej, tack så jätte mycket :)
jag har en sonyericsson W810i, med 2 mega pixels kamera
Ja där ser man vad man kan åstadkomma med inte alltför komplicerade kameror. Visar verkligen hur onödigt teknikjagandet egentligen är för oss amatörer.

Hahaha 

Riktigt snygga bilder ;O
#15 ja man kan ju ta kort med kakburkar så alltför utvecklad teknik behövs inte alltid :)
gillade bilderna mycket och ser fram emot att få se fler någon dag! håller även med ovanstående angående mystiken.

okej, Tack ! nu blir jag verkligen sugen på att gå ut och fota ! :D