Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 870 ggr
Titti
0

Man blir inte glad.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våran kamera har fåt ett fel.

När man läser på Sonys hemsida så står det att detta linsfel ska åtgärdas. Men när man kommer till den åländska återförsäljaren så vet dom inte ens vad man pratar om.

Har modellen Cyber-shot DSC-P31 2.0 megapixels - vars modell inkluderades i denna lista från Sony. Ansåg att det var en lämplig nybarjarkamera för våran del.

Nästa kamera blir ett annat märke och mera megapixels. Har testat min mors och min sambos systers kamera. Och jag blev faktiskt förtjust i den sistnämndas kamera. Nu kommer inte jag alls ihåg varken modell eller märke.

Man blir ju faktiskt ledsen när bilderna ser ut så här.

Titti
0

Denna bild ser heller inte bra ut.

Man skulle ju kunna tro att bilderna är tillfixade, men det är dom inte. Har inte ägnat mig en sekund åt fotoredigering på dessa bilder.

Titti
0

Sen nästa sekund………

Då tar den bilden som den ska. Blä.

Robert
0

Min Canon EOS 5D kostade över 2.500 euro och hade ungefär samma typ utav fel. Då var det ett kretskort som behövdes bytas ut. Aldrig kul med fel på en kamera som är ny. Stå på dig, och lycka till!

Hälsningar

Robert

Titti
0

blev fel bild där på #1 -  så kan det gå när bilderna är i samma mapp och har nästan samma namn.Generad

den här bilden skulle det vara

blev visst bilden på måsen som låg på dykdalben och ruvade på ägg - även när färjan la till

Titti
0

Tror att vi köpte våran Sony-kamera runt 2003 - kan ha varit tidigare. Och vi har väl tagit att antal 1000 foton.

Men det lutar nog åt en ny kamera. Med mera pixlar. Vill ha nya utmaningar nu.