Kollage.

ettan var stilren och snygg.
tvåan var fräck. är det en maskros?

Fint, i #1 ser det nästan ut som fyverkeri. Det enda jag kan rekommendera är att ha ungefär samma bakgrunder på alla bilderna, kika på den bild längst ned till vänster, den har blå bakgrund.
Hälsningar
Robert

Det enda negativa jag ser är den stora gräsliga copyrighttexten ;) Lite mindre och snyggare teckensnitt kanske.
Jag är väldigt färsk inom Photoshop så jag är överlycklig över att ha lärt mig göra lite kollage och fina bilder under helgen som varit.
#2: Det är en maskros som jag lyckades fota i helgen. =) Blev överlycklig när jag hittade den. =)
#3: Förstår vad du menar med just färgen blå och det. =) Så det ska jag tänka på nästa gång.
#4: Copyright texten har jag bara för att den ska användas till en hemsida där min uppfödare vill ett det skulle vara lite större. Så att folk inte ska ta den. (det kan de göra ändå)
Kul att jag har fått svar redan. Och all kritik uppskattas så länge den är konstruktiv. Det är i alla fall då jag lär mig någonting =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#5 Det går att koda lite script så att man inte kan ladda ner bilder. Jag kan inget sådant i huvudet ,men borde finnas lätt att hitta exempel på sådana script.
Angående bilderna, så gillar jag ettan mycket. Jäkla söta fötter de där valparna har. Vad skiljer egentligen en iller och en hermelin - är det inte ungefär samma djur? Och vessla? Är det olika namn på samma djur eller är det samma djur? Ja, lite off-topic men ändå.
Din andra bild, vet inte om man kallar det kollage eller montage, men snyggt var det. Först trodde jag också det var ett fyrverkeri inlagt, men såg sedan att det var en maskros. Tjusigt!
mvh Martin
#6: Iller är släkt med vessla och hermelin. Så de är ett sorts mårddjur.
Tack så mycket för din kommentar Marnyman. =)
Det var lite meningen att man inte skulle se dirket att det är en maskros utan man måste tänka till lite. =)
Någon mer som har några tips???