Äntligen
Då har man beställt en Eos 30D =) Synd att dom inte hade den i lagret så det tar en 2-3 veckor innan jag får den ='(

Gratulerar, du kommer att bli nöjd. Det är en bra kamera.
Hälsningar
Robert

=) lite jobbigt att vänta 2-3 veckor bara =(

Gick det inte att köpa från ett ställe som har kameran på lager?
Hälsningar
Robert

jo visst men jag hade redan beställt när jag såg att de inte hade den i lager, jag får väl ringa och avbeställa =) och beställa på typ pixmania.com, eller finns det något annat ställe som du rekommenderar?

Nu sist handlade jag på Isarfoto Bothe, de har skickat ordern samma dag som jag beställde. De ligger i Tyskland, det brukar ta en dag längre till Finland än vad det tar till Sverige då varorna oftast går via Sverige.
Hälsningar
Robert

=) avbeställde från TBH.se som jag beställde först och beställde den på pixmania.com istället så nu får jag kameran imorgon istället för om 2-3 veckor =)

#6, de är raketsnabba på Pixmania, och de ger 2 års garanti på prylarna.
Hälsningar
Robert

Mina prylar som jag beställde från Tyskland kommer idag till dörren med UPS. Hade jag köpt sakerna inne i Helsingfors så hade jag fått lägga till c:a 30% på priset och besväret att åka in till stan. Några av sakerna jag har köpt finns inte ens i Finland.
Hälsningar
Robert

Alltid kul med nya grejer men väntan kan vara olidlig…
Har inte kikat eller känt på en 30D än men är sugen på att någon gång framöver köpa ett nytt kamerahus (har idag Canon 300D).
Är det 30D som idag skulle vara den smartaste uppgraderingen för mig? Att köpa ett 350D känns väl som ett lite för litet steg eller?

#9, 350D har fått kritik för att den är för liten, olika tidningar rekommenderar Nikon D50 istället för Canon 350D. 30D har fått bra omdömen. Vill du satsa mer på din fotografering så kan jag verkligen rekommendera fullformats kameran Canon EOS 5D, alla jag har varit i kontakt med är väldigt nöjda med den kameran.
Hälsningar
Robert