Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 275 ggr
djpeter
0

Dagens Bild 12/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lyckades att fånga en blixt från balkongen.

broderbluff
0

Tufft! Välkommen till Foto.ifokus.se jag hoppas du kommer att trivas här.

djpeter
0

Jo det kommer jag att göra.
/Peter

bjorsa
0

Läcker bild

mvh/bjorsa

Robert
0

Hej, Peter. Välkommen!

Konstig bilxt, det ser ut som om den slår tillbaka och exploderar i luften. Bra jobbat med bilden.

Till något annat än din fina bild Peter. Hoppas att du inte misstycker i att jag utnyttjar din tråd.

Vi alla tänker olika. När jag läste Niklas kommentar och förslag om "dagens bild" då trodde jag att vi alla medlemmar skulle hålla oss till en tråd. Vi har säker uppfattat saken olika, vad känns bäst för dig?

Hälsningar

Robert

djpeter
0

Hej Robert 

Man skulle kanske ha en länk med dagens bilder + några under nivåer som olika teaman, natur, djur osv.

Mvh Peter

Robert
0

#5, bra idé. Nu har jag valt att hålla grupperna till det minimala bara för att sajten ska kännas så enkel som möjligt. Blir det för många grupper så tror jag att det kan bli för rörigt, och vana och ovana fotografer har svårt att hitta varandra.

Hälsningar

Robert

djpeter
0

Har lagt upp lite bilder på min hemsida www.dj-peter.dk/bilder.htm

Hälsningar Peter

Robert
0

#7, din sida verkar ha hängt sig. Det händer inget när jag trycker på dina menyer.

Hälsningar

Robert

djpeter
0

Hmm, jag har testat från mitt arbete och där fungerar det, får kolla när jag kommer hem.
Kommer det upp någon bakgrund, svart eller vit?, eller händer det inget alls.
Prova F5 så kanske det fungerar.

djpeter
0

Är det någon annan som har problem med att komma åt mina bilder på min hemsida? www.dj-peter.dk/bilder.htm

Hör gärna av er isåfall.

Hälsningar Peter

Robert
0

#10, jag klickade på länken nu och då var det fel på sidan.

Hälsningar

Robert

Margareta
0

Länken i #7 fungerar, den verkar vara felskriven i #10

Numer pensionär i Nynäshamn

Martin
0

Länken i #10 råkar vara .dj, och det skall vara .dk (framför snedstrecket).

djpeter: Jag gillar verkligen rådjuret (under natur)! Grym actionbild och ovanlig "pose" att fånga ett rådjur i!

mvh Martin

djpeter
0

Hej marnyman.
Ja den är ganska så häftig, dom är ju ganska så skygga av sig men i bland lyckas man.

Här är den riktiga länken, precis som marnyman skrev så hade det blivit ett J istället för ett K.
Tack marnyman för att du var uppmärksam.

http://www.dj-peter.dk/bilder.htm

djpeter
0

Har lagt till en subdomän http://fotografier.info.se/ 

Håll till godo.

/Peter