Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 606 ggr
berra
0

Dagens bild 12/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild när solens första strålar kommer fram.

bjorsa
0

#0 Är de ridån som går upp för denna dagen fast de e väl en trävägg men ser ut som en ridå ,snygg bild

mvh/bjorsa

[mingdie]
0

För mig är det kväll nu men så här såg det ut i morse. Mulet men vindstilla och lugnt.

Eddie

johan
0

#0: Fint! Vid första anblicken fick jag lite David Lynch-känsla. Röda draperier. :) Men det blev mer harmoniskt när jag såg att det var en solig vägg. Skönt ljus!

Mvh // Johan

xarfez
0

Så här såg det ut i morse strax efter 4 tiden. Rejält dimmigt och sen kom solen fram. Riktigt vackert på P7s övningsfält revingehed, Skåne.

Tyvärr blev bilderna inte så bra som jag hade hoppats, mobilkameran har varit bättre.

Robert
0

#0, det är några fina linjer du har missat att utnyttja, skuggorna som kommer in i botten från höger och överst i bild. Mycket vackra färger.

#2, 3 tack för era bidrag, kul att vara en del utav er vardag. xarfez, kameran klarar inte av det starka solljuset.

Hälsningar

Robert

bjorsa
0

Fick syn på en full humla så de fick bli min dagens bild den har supit sig full på nektar av en lind den kommer att må pyton imorgon :-)

mvh/bjorsa

Robert
0

#6, vadå, vattnar du blommorna med hembränt?

Robert

bjorsa
0

Nä inte hembränt bara köpesprit de e då träden blommar som bäst å humlorna blir lättfotade :-)Troligen är de som så att små trevliga jästsvampar har kommit in i blomnektarn å jäst till lite så att i alla fall den humlan jag fick tag på var ordentligt på lyset å helt oförmögen att flyga så de var bara att fota på :-)

mvh/bjorsa