Dagens bild 11/6
Niklas kom på en bra idé om att starta en tråd med dagens bild. Jag hakar på hans förslag och vill uppmuntra dig att lägga ut en bild här i tråden. Håll dig till en bild, vad som helst, berätta gärna om den och skriv om du vill ha kommentarer. Förhoppningsvis är det du som startar morgondagens tråd.
Jag lägger in en bild jag tog igår på ett blivande brudpar. Piia och Jouni gifter sig i augusti och vi var och besökte platsen igår. Jättefint ställe i Kyrkslätt. Jounis mamma håller i vigseln ute på en liten holme, utomhus.
Hälsningar
Robert Hammar
Kul att du nappade på förslaget dagens bild.

#3 Grymt cool fluga! Han är nog släkt med Jörgen här på kontoret. De liknar varandra och har samma yrke! 

Här är en bild jag tog med telefonen i går kväll när vi promenerade. Det är lite svårt att se men den föreställer en mur som höll på att falla ut i gatan därför att tomten var på väg att glida ner över den.
Vänliga hälsningar
Niklas

#6 ser ut att vara en kraftig häck bakom kanske är de rötterna som pressat ut muren .
mvh/bjorsa
#2: Vilken cool bild Berra!
Mvh // Johan

Bra bilder hela gänget, kul och se dagsaktuella händelser. Har ni något som ni är med om just nu så får du gärna skicka in ett MMS in till FotoiFokus.
Hälsningar
Robert

Visst är det varmt, men jag tröttnar snabbare på vinterslask och mörka korta nätter än värme.
Hälsningar
Robert