Vid regnbågens fot
Det är kul med regnbågar :) Tyvärr tycker jag inte den framträder särskilt bra och det utfrätta vita skummet och båtkanten är alldeles för dominerande i bilden. Jobba på :D Hoppas det inte var allt för negativt :)
#1 Ingen fara, kritik är det man lär sig av :-) Funderade på om jag skulle ha med räcket eller ej, när jag redigerade bilden. Jag har orginalet kvar, så det går ju att ordna. Tyvärr är jag inte så insatt i bildredigering och lyckades därför inte få regnbågen tydligare.
Visst är regnbågar kul *L* Det är första gången jag sett en regnbåge i vattenstänket från färjan. Känslan av att komma ovanför, får man inte när man ser regnbågarna på land *L*
Tack, Ammi
Tyvär så säger bilden inte mig så mycket.Räcket stör väldigt mkt tycker jag och själva regnbågen blev inte så tydlig och fin..
Men rolig idé var det ialf:)
Idé?
Jo, räcket stör, hade funderingar på att ta bort det, när jag redigerade bilden. Lät det vara kvar, eftersom det var det enda som visade att bilden var tagen ombord på en båt.
Tyvärr är jag inte så insatt i bildredigering och lyckades därför inte få regnbågen tydligare.
MVH
Ammi