Fotoretusch utmaning nr 4
Hej kära vänner!
Då jag hade äran att vinna förra tävlingen, så är det nu upp till mig att föra facklan vidare, det var inte lätt att komma på någon ny utmaning, men efter en del grubblande blev det de här:
Utmaningen består av två delar!
- Först delen är att ta ett porträtt foto av er själva. Ett ganska neutralt och tråkigt porträtt foto. (Vill ni tvunget vara anonyma får ni ta ett neutralt porträtt foto av någon annan, men det uppskattas om det är på er själva.)
- Sen ska ni ta det fotot och riktigt leka loss, var inte rädda att släppa loss fantasin ordentligt. Kanske byta kön på er själva, eller göra er djurlik. Ja, det finns säkert hur många idéer som helst.
Sen är det bra om ni har original fotot, samt det redigerade fotot, sida vid sida, på en och samma bild. Så man riktigt ser vad ni gjort.
Jag hoppas ni kommer att ha kul både när ni gör ert eget jobb, samt när ni kollar på dom alster som era medtävlande skapar.
Tävlingen avslutas Måndagen den 3 mars 2008.
Lycka till!

Oj va svårt..!!
Men kul!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Hjälp! Det här blir en utmaning :D

Ja, det ska inte vara lätt när det är tävling.:-)

Är snart klar med mitt bidrag :)

#5, #6 Stiligt. Och alla ni andra vågar ni utmana heliotrpes?

JA! :D

Nu är det inte så långt kvar av tävlingen!
lite vampyr stuk

Snart går tiden ut, sista chansen nu…

Resultatet av "Fotoretusch utmaning nr 4"
Bidragen till tävlingen var alla väldigt bra, och det var mycket svårt som alltid att utse en vinnare. Men det måste ju alltid finnas en vinnare.
Den Vinnare jag valda, som får föra tävlingen vidare är…
Wilgin
Motiveringen är att hon har lyckats få en väldigt trovärdig bild av sig själv som en "Geisha" aktig japan, hon har veklingen jobbat med detaljerna. En lite japansk inspirerad bakgrund och vem som helst hade kunnat ta henne för en japan.
Så lycka till nu Wilgin till att föra tävlingen vidare.
Och ett stort tack till samtliga bidrag till tävlingen.

Helt rätt val. Fantastiskt arbete med den bilden.
Bugar för din talang.

Grymt snyggt jobbat. :) Grattis!

grattis… snygg bild

Tack så jättemycket för alla fina kommentarer! Nu blir jag allt varm i hjärtat :)
Nu får jag väl sitta och klura på en ny utmaning till er!