Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 722 ggr
borg89
0

Konsertbild! Kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är en bild ajg tagit på en konsert, har laddat upp den innan men fick inte då så mycket svar så hoppas på massa bra kritik nu.

vet att den är lite mörk men det va för ja gjorde så i photoshop men gillar den fortfarande väldigt mycket.

cykelpump
0

Snygg! Gillar att handen med micken är iFokus. Riktigt cool bild enligt mig iag (: / Hannah

ParanoIDiot
0

jag tycker också att den är riktigt häftig! Men jag hade nog velat ha micken antingen mer i centrum eller så att hela killen kom med och micken var nere i hörnet. Men den är riktigt bra och speciell såhär ändå måste jag säga!

Buuc
0

Helt underbar för att vara konsert! ;) Synd att själva sångaren var suddig, det skulle kunna vara lite annorlunda.

niffen
0

Jag tyckte den blev assnygg! Super med micken i fokus, det hade nog bara förstört om killen hade vart i fokus. Då hade micken vart ivägen och sånt… Men att den var mörk tyckte jag bara var snyggt!

jojjehanna
0

Håller med #4

borg89
0

oj, tack för alla snälla kommentarer.
själv gillar jag bilden då micken är i fokus och det andra är suddigt.
om den hade varit suddig hade man ju inte sett att han trycker ner den till publiken.

Tack!

parsley
0

Intressant bild.

Jojaton
0

Häftig! Först såg jag inte var fokusen låg, eftersom den var så mörk, men den är grymt snygg :) Synd med de utfrätta områdena bara…

Johanna - Instagram

frozen_roze
0

gillar bilden skarpt, tycker att den har mycket känsla i sig.

borg89
0

Tack.
den blev lite utfrätt för jag råkade göra den för mörk i photoshop. men har kavr originalbilden så om jag vill kan ja göra om den.