Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 707 ggr
bosse
0

Svanar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har ett svanpar med 5 ungar, som alltid håller till här, så jag har en del lyckade foton på dom. Dom var lika pigga som mej morgonen jag gick upp vid halv fem och kom över sjön, när jag stod på bryggan. detta får bli introduktions bilden.

bjorsa
0

Stämmningsfull å vacker bild

mvh/bjorsa

Robert
0

Du överraskar Bosse, mycket fin bild!

Hälsningar

Robert

kristinah
0

Den bilden va fin.

bosse
0

Tack alla tre, fast jag har lite svårt att tolka Robbans text. Något av alla dom foton jag lagt ut måste väl vara så bra så att du inte skulle bli överraskad om det kommer än nästan 10 poängare nån gång. Fundersam

Här kommer ett foto innan solen gick upp. (Jag var uppe före fyra imorse, men …)

Robert
0

#4, du har utvecklats bra tycker jag. Dina bilder blir bara bättre och bättre. Det är väldigt trevligt att ta del utav dina bilder.

Hälsningar

Robert

bosse
0

Robban, min kommentar var inte allvarligt menad. Skillnaden är att vi har olika ambitioner med vår fotografering. Du har och jag saknar.Flört Jag bara njuter av tillvaron och fotar det jag ser.

Här hela familjen utan far igen. Ni vet väl att svanpar håller ihop i vått och torrt. En av kvinnorna i mitt liv försökte ofta göra mej uppmärksam på detta faktum. Kunskapen sitter iaf kvar.

bosse
0

Här visr fadern sig i sin prakt, som en varning så att vi inte skulle komma för nära.

bosse
0

En gång flög han även efter oss, när vi paddlade. Här gör han en perfekt landning.

Om några timmar börjar vår färd via Kolmården, Astrid Lindgren, Liseberg, Väster Götland. Och överallt kinesar vi hos f.d. kollegor. Och jag har en känsla av att vi är mycket välkomna.

bosse

Robert
0

#6 i din bild verkar pappan ha dragit iväg till puben, eller är det han som månar åt dig i bakgrunden?

Hälsningar

Robert

kristinah
0

Bosse. Bilden på Herr Svan i all sin prakt gillar jag. Den är mäktig.