Foto iFokus

Foto

Etikett: landskap-och-natur-ej-kritik
Läst 825 ggr
SilverTail
0

en fotodag i varberg..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är dom bästa..(sex bilder)

Vet att det är många bilder i ett inlägg men jag vill visa upp dom för jag tycker om dom..  :P

SilverTail
0

en fårulls bit i solen

SilverTail
0

en snäcka..

SilverTail
0

solnedgång

SilverTail
0

Fästningen..

SilverTail
0

och till sist ett fatyg i solnedgången.. tyvär lite suddig för det blev lite disigt sednare..

SilverTail
0

ingen som har nått att säga??

SilverTail
0

konstigt.. får aldrig svar på mina trådar.. ingen som kan tycka nått om min bilder???

Ilfan
0

Den första bilden var ganska fin men på de övriga måste ldu ära dig kamerans inställnigar.Du måste veta vad en viss bändare och slutarhastighet åstadkommer.

1:an och bilden på båten var OK. Ett tips till landskapsfoto.Tänk på att ta med lite förgrund, det ger väldigt mycket.

ParanoIDiot
0

tyckte snäckan var fin! Lite tråkigt att den var så precis i mitten bara.. Bild 1 var skarp och bra rent tekniskt, eller vad man ska säga, men tycker inte riktigt om den.. Menar inte att vara taskig nu, men alla bilder utom snäckan känns "tråkiga" och den med fårullen tycker jag är rentutsagt dålig. Håller med ovanstående om att du nog behöver lära dej mer om kamerans inställningar. Men kämpa på du!

SilverTail
0

okejj tack för era svar.. Har köpt en ny kamera nu :)  Den andra var bara en vanlig digitalkamera som inte fanns så mycke inställningar på..