Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 514 ggr
Carruu
0

Köpa Systemkamera

Hej, Jag skulle vilja köpa en systemkamera som är billig. Kan ni några ställen där man kan kolla efter en systemkamera med rimligt pris? (:

StefanBP
0

vad är ett rimligt pris för dig då?

Carruu
0

högst 4000kr

gurin
0

Cyberfoto listar då bara ett alternativ, men då får du inte något objektiv. Det är dock en utmärkt kamera. Olympus E410.

Med ett objektiv kostar den 4445 kr 

Alltså för 3990 kronor käns det nästan som om att jag skulle vilja köpa en bara för att ha. Den har förutsättningar att ge bättre bilder än de kamerahus jag har: E500 och E330.

mvh/gurin

ParanoIDiot
0

alltså, som ovanstående sa så är väl Olympus E410 ett alternativ om du nu ska ha under 4000. Så om du redan har objektiv, så är det nog det du får köpa. Men har du inte det, och vill ha en nybörjarsystemkamera så finns det ju väldigt många som är riktigt billiga och dessutom bra för sitt låga pris. Exempelvis Nikon D40/x, Nikon D80, Canon EOS400/450d osv. Men du kan ju säkert hitta bättre kameror än de jag nyss nämnde på tradera o blocket ect. för ungefär samma pris (från ca 4000-10000, vilket är billigt för systemkameror.). De är då digitala. Vill du ha en analog så får du väldigt mycket för pengarna idag. Så där hittar du säkert många riktigt bra kameror för runt 4000.

Ruterdam
0

Förut så hittade jag en Pentax k100d+18-55 för 3,9 som jag tänkte köpa men det värkar ha försvunnit nu. ;/

Niklas
0

www.Blocket.se kan du nog hitta någon.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning