Foto iFokus

Foto

Etikett: kritik-medel
Läst 719 ggr
Vemsan
0

Några små bilder :) Kritik önskas - Medel

I fredags var jag ute och fotade och nu vill jag ha kritik på några bilderna! Gärna mycket blandad kritik, vill ju veta vad jag kan göra bättre tills nästa gång och liksom vad som var bra den här gången :)

Hälsningar Vemsan

Vemsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 1
gräs

Hälsningar Vemsan

Vemsan
0

Bild 2
Ett blad och en gren i en buske

Hälsningar Vemsan

Vemsan
0

**Bild 3
**Björk

Hälsningar Vemsan

Vemsan
0

Bild 4
Avslutar det med lite snö (;

Hälsningar Vemsan

Vemsan
0

ingen? :(

Hälsningar Vemsan

Idasnow
0

Första bilden var nog fin, fast de sudiga  gräset i länst ner stör mig lite. Fast ja vet att det kan vara svårt att få bort de ibland. Fast utan dem kanske de inte hade blivit lika snyggt, men man kan ju alltid testa. ;) Kunde inte se de anndra bilderna de funka int att se på dem på min dator. :(

Vemsan
0

#6: Tack så mycket för kommentaren :D Ska tänka på att det inte ska bli sudd längst ned på bilden närsta gång jag fotar gräs (:

Hälsningar Vemsan

Idasnow
0

På anndra bilden kunde kvisten kanske ha sunits helt så att toppen inte blev ute. 3:e blev jätte fin! Den blev nog finast av alla.:) Och 4:e var kanske lite tråkig nu när man ser på den när det är vinter.. Och att snön är lite smutsig gör att den just blir lite tråkig. Men skulle ja se den på våren skulle jag nog tycka bättre om den. ;) Den kanske kunde ha blivit bättre om du hade fotat den lite snätt från vänster. Fina bilder! Specielt trean! :)

Kunnde komentera lite mera nu när ja kunnde se alla bilder. ;)

Eostra
0

Gillade tredje bilden bäst. Den andra bilden tycker jag verkar sned på något sätt och så stör jag mig lite på bilen i bakgrunden. Annars fin fina. :)

Vemsan
0

#8: åå tack så mycket =) haha men här i uppsala är det vår nu (; eller det va det igår :P

#9: Tack (: Vaaah, vilken bil? x) Det är en svart och röd lekställning med en rutchbana i bakgrunden på bild 2 ;)

Hälsningar Vemsan

Eostra
0

#10 Okej, tyckte det såg ut som en bil x)

Fridoliin
0

bilderna är fina, men aningens tråkiga, lite rörigt.

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.