Solnedgång över sjön-kritik
Fin bild men stör mig lite på att horisonten är sned.
#1-2. Tack så mkt! :)
#3. tack! men ajdå. missar alltid det XD
Mörkt

Trädet till vänster störde lite. Du kanske kan prova att beskära så att det inte kommer med. BIlden var som sagt lite sne också.
Annars fin bild.

Sådana där bilder får man aldrig för många av. Fint alltså. Det är bara att vrida på den lite och beskära, så att horisonten, dvs vattenlinjen i detta fall, blir horisontell.
Förslaget från #1 om mer kontrast håller jag verkligen inte med om. Det blev hårt och onaturligt. Håll fast vid den mjuka linjen.
#6. du menar trädet allra längst till höger? Jo, jag har funderat men det blir inte bättre än att jag tycker det blir för trångt s:
tack
#7. jo, det finns att göra på bilden. Ska ordna det

Riktigt härlig bild. Fina färger! Synd att en liten del av ett träd kom med. Lite mera kontrast skulle vara bättre också. Annars bra!
Räta upp så har du en kanonbild! =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jätte härlig bild ! Synd bara att en liten del av ett träd kom med, och att bilden är sne.
#9-11. tack! :D Ska som sagt räta på den ^^
asså j ag vet fan inte hur man tar sånna bilder :D
vD SKA MAN använda för inställningar jag fotar mest makro och sådant ;p
hahah
men jagtycker det är jätte fint med solnedgång. när är ungefär den bästa tiden att gå ut och fota sådanT?
#13. Jag använde aouto där. så.. De är bara att fota på, du märker vilka inställningar du gillar bäst. Bästa tiden är väl att gå ut när det är solnedgång XD haha, nämen. Håll koll på solen. Så kan du ju med göra de ;)
men är det finast med sjöar och sådant eller=
Det är väl en smaksak, men jag gillar reflektionerna som blir. så ja, jag tycker det :)
Tycker bilden är helt underbar :)
Hälsningar Vemsan
#17. Tack Vemsan :)