Foto iFokus

Foto

Etikettmakro-och-stillbilder-ej-kritik
Läst 1538 ggr
Robert
0

jordgubbe

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

blev inget bra vid fototillfället men….kan kanske fungera som en bakgrund eller något. Sparar bilden iaf.

MB300E
0

Nä men jag tycker den var skit läcker. he he, rätt rolig bild ju.

The-Photo
0

Jättecool,hur gjorde du?????

Bullan
0

Hur läcker och sommrig som helst!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

[michaelalundgren]
0

Jag gillar bilden skarpt! Riktig sommarkänsla.. Skulle passa bra på inbjudningskort till en sommarfest!

Marija
0

Vet inte riktigt vad jag tycker om den, den är super cool och riktigt somrig, men å andra sidan känns den rörig och jag blir mest snurrig av den. Kan faktiskt inte bestämma mej ;)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

pellepiano
0

Plastic Wrap filtret förstör det lite för mig. Men det är häftigt med frysta rörelser.

sumpen
0

Vilken typisk reklam bild! =D men ack så fin, gillas starkt

Lizzan
0

Annorlunda men fint :)

Robert
0

Men hallå, den är dålig :). Bilden är suddig och jag fixade till skärpan med plastic wrap filtret som Pelle Piano lyckades avslöja. Jag ska ta om den för slutartiden räckte inte riktigt för att frysa rörelsen. Återkommer, men då med limeskivor.

Hälsningar

Robert

Bullan
0

Snygg räddning då, måste jag säja! Redigering/manipulering kan göra underverk för misslyckade bilderGlad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kristall
0

Jag tycker är den är rätt häftig, men lite rörig :) Jättesomrig dock! :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[Linsenhejhej]
0

Den är jättesnygg!

fotokrafs
0

Haha.. jag tyckte bilden var hemsk, men det är ju smaksak så.. *S*. Blir nyfiken på hur orginalbilden såg ut..

Lizzan
0

Tycker det ser ut som en reklam bild för jordgubbas glass lr liknande :) jättefint ^^

[Quellii]
0

Även om det blev "misslyckat" vid fototillfället så tycker jag att den fick en häftig effekt :)

Robert
0

Gjorde en annan igår…

[Linsenhejhej]
0

#16 Åhh vilken snygg!

pellepiano
0

Jag skaffade ett litet akvarium förra året just för att kunna ta såna bilder. Tycker det är häftigt när vattenytan bryts. . Här en bild från de första testerna med kiwiskivor.

heliotropes
0

#16,18 Dom var coola!!Cooldenna typ av fotografering har jag aldrig provat på,men alla har vi olika järn i elden på att sägaFot i munnnen

Eva // medarbetare på Perser

The-Photo
0

#28 Vilka inställningar hade du?

emmsaaan
0

Ni tar ju underbara kort :)

pellepiano
0

#20  Blixten fryser ju händelseförloppet så slutartiden är mindre viktig, men hade den på 1/260 tror jag. Bländare 8 tror jag. Beror ju mycket på hur starkt ljus man har.

Robert
0

Blixten brinntid har en enorm stor betydelse. För att kunna frysa ett moment som ex vattendroppar i luften så bör du ha en varaktighet på blixten som är minst 1/2000 sek eller liknande. I annat fall riskerar du få rörelesoskärpa i bilderna.

Hälsningar

Robert

_Josefin
0

håller med alla andra ;P

Marija
0

#18 Wow! Gillas starkt!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus