Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 627 ggr
AndersV
0

Nalle

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

skulle gärna ta lite kritik kring denna bild

Vad kan göras bättre?
Är det för starka kontraster?
osv…

Konstruktiv kritik önskas Glad

AndersV
0

Ingen?

pellepiano
0

Utan omgivning och sammanhang känns den rätt tom.

AndersV
0

Bra det va just den känslan jag ville få fram  "tomt och ensamt"

Det är för den som känner sig lite ensam ska kunna sända bilden till någon, där av den lila rödaktiga love me textenGlad

pellepiano
0

De blir ödsligare med en tom omgivning menar jag, istället för ett ingenting. En tom bokylla tex …

Muwrat
0

ursäkta men är helt ärlig nu enligt mig tråkig och helt fantasilös man kan komma på bätte grejjor att ta kort på om det ska kännas tomt

AndersV
0

Tack för att ni är ärliga :)

JennyE
0

Bilden är fin men jag tror att den fått lite starkare känslouttryck om bakgrunden antingen  varit helt tom eller om den saken nallen sitter på löpt längs med hela bilden.  Om du fattar vad jag menar :)

Ellsa
0

Tycker också att den känns tom, när den är svartvit och allt.

AndersV
0

#7 ok tack för tipset ska se vad jag kan göra åt den saken :)

iboat
0

Tycker ändå att det finns en poäng med bilden. Lite tragisk, speciellt när man ser vad den heter. En tonårsflicka har kanske glömt bort sin favvonalle? Kanske skulle vinna på en snävare beskärning och bli en stående bild.

iboat
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här nallen är iaf inte ensam. Han får nya besökare varje dag eftersom han jobbar som rekvisita på ett hotell.

(bilden är från ett reklamuppdrag av hotellet)

AndersV
0

#11 Tack för synpunkterna ska se lite på skärningen,  Du hade en snygg nalle :))

Muwrat
0

du kanske kunde få den att sitta med huvudet nedåt typ hängande sen kan du ju placera den på en parkbänk eller något annat med lite "trist" bakgrund coh göra det svartvitt

elinnn
0

Som dom andra lite "tom" bild. Skulle också varit fint om du fotade den i en annan vinkel. Men annars var bilden fin :)