Lite bilder :)

Oj! ser jättefint ut :)
min favorit var #0, jättehärligt ljus, fin harmonisk bakrund och metspöpet var pricken över i:et :)

#3 Tack, vad glad jag blir! :)
Den var också fin :) vad har du för kamera?

#6 Canon PowerShot A630

Putt

Putt :)

fina bilder, fastnade för den första och den på kaninen, fina färger på båda två. tycker att den första bilden var som målad i pastellfärger, lugnt och stilla, man kan nästan känna den friska luften, riktigt fin.
sen gillar jag Kaninbilden. Synd att han nästan smälter in i gruset, men platsade riktigt fint på plattorna tycker jag, välldigt söt och fin kanin dessutom. Jag vet inte så mycket om vilken vinkel man ska fota kaniner i, han aldrig lära mig det förrens min kanin fick lov att avlivas.. Men tycker din bild var fin.
Hoppas Veerkligen du inta har något imot att jag provade att mörka ner gruset lite bara? ville se om kaninen inte smälte in lika mycket bara. Självklart gör jag inget annat med bilden. mörkade bakgrunden och nu är den borta från min dator igen :) så du kan vara helt lugn!

#11 Tack :)
Det vart ju snyggt när du fixade bilden! Jättesnällt :)
Lite brusiga

Putt :)

Bild 1 och 4: Rosa himmel är du bra på att fota. Fortsätt så.
Bild 2: Svårt med blommor på nära håll. Här kom skärpan på den högra, men egentligen vill man nog ha bästa skärpan på den stora längst fram.
Bild 3: Kyrkbyn är en knepig historia, eftersom inga hus står rakt och det blir en lite förvrängd bild av zoomningen också. Kanske bättre att fota husen från annat håll?
Bild 5: Kaninen blir intressantare med en mer avvikande bakgrund, som du själv antyder. Den är ju fin, så knäpp många bilder och försök få skärpan på ögonen ungefär när du går så pass nära.

Bild 5 var verkligen fin :)
Då har du likadan kamera som mig :) Visst är den underbar? :D

#17 Aa, jättehärlig! Verkligen!!
Tack för alla fina kommentarer! :)