Foto iFokus

Foto

Etikettmakro-och-stillbilder-ej-kritik
Läst 524 ggr
Marija
0

Frost, konstruktiv kritik.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rotade bland gamla bilder och hittade en frostbild, orginalet var verkligen super tråkigt med gråa och dassiga färger. Så jag redigerade bilden (tack till OliviaJ som kom med iden).
Vad tycker ni? Både ris och ros. :)

Orginalet

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Marija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**Redigerad

**Bättre eller sämre?

_Josefin
0

Aaaha ^ vilken skillnad (: Redigerade blev mycket bättre. behagligare att kolla på. Den andra är lite grå och trist som du skrev .

Marija
0

#2 Tackar!

Marija
0

Några fler som har något att tycka till om? :)

[Malin3033]
0

sitter och funderar och kan verkligen inte bestämma mig! första gången jag titta på orginalet tyckte jag väldigt mycket om den, men ju längre jag titta ju tråkigare blev den. Sedan öppnade jag den andra, och den var inte alls som jag trodde! vilket var ganska intressant, hade helt andra förväntingar! Först tyckte jag itne alls om den redigerade bilden, men ju mer jag tittade på den ju mer började jag gilla den, den är häftig och tilltalar mig på nått sätt, lite mystisk liksom, men jag får inte några som helst beskrivande ord på någon av bilderna. fotografiskt sätt är dem bra, men kan inte bestämma mig vilken jag tycker mest om vilket stör mig otroligt mycket just nu! ska nog sova på saken. ;-) God natt!

Marija
0

#5 Hehe okej, tack så mycket! :)

Ruterdam
0

Jag tycker det blev fränt. För mig känns det som att den redigerade är elektrisk eller nått! Snyggt. :)

neonrosa
0

Snyggt redgierat Marija! Synd att kvalitén och skärpan inte var så bra.

Marija
0

#7 Tacktack!

#8 Tack! Jo, det har du rätt i. :)

Hennum
0

det blev tufft! blev något häftigt av en bild som var lite grå och oskarp innan. även om den är oskarp nu med så gör det inte lika mycket.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Marija
0

#10 Tacktack. :)