Kritik på staden där jag bor. :)

Sådär, lite för mycket dimma. Ser fint ut när träder hänger ner sådär, (: Fint med spegelbilden i vattnet också.
Härlig dimma! Kan inte bestämma mej för om jag tycker att grenarna ska bort eller inte, på ett sätt tycker jag att dom stör, men å andra sidan ger dom en kuslig känsla. Dra upp kontrasterna en aning så tror jag att det blir ännu bättre. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#1 - vädret rår man inte för, man får göra det bästa av det. ;-)
#2 - Håller lite med dig där, kan inte bestämma mig om grenarna ska bort lr inte. ska prova att öka kontrasterna lite eftersom denna bild är helt oredigerad.
tack för kommentarerna! fler? :)

Gillar verkligen bilden! Känns riktigt kuslig.
Dock tycker jag nog att det skulle se bättre ut utan grenarna, prova att ta bort? Öka kontrasten, som redan nämnts bör du också göra! :)
Att ta bort grenarna blir nog ett heltidsjobb för mig, är verkligen inte bra på det, någon som kanske vill försöka? (a)

tycker det är snyggare utan grenarna. häftigt med dimman… det ska vara så där grått och kusligt. i den andra redigeringen är det för mycket färg.
hade kunnat bli bra med grenarna oxå. men de är för mörka och sticker ut för mycket. så jag kastas mellan att titta på grenarna och husen. blir lite kluven. :) på något vis är det bra med grenarna oxå, blir stämningsfullt.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan