Nybörjar kritik

Hej!
Håller med n #1. Den är fin men lite tråkig… sen är det väl så att grått blir ju tråkigt om man inte livar upp det. Kanske blir det bättre om man skulle försöka ta bort kanten som är med på biilden… vet faksitk inte vad det är… kanske beskära lite för attlyfta fram bilden.
Okej, har tyvärr inte PH, men Gimp har jag, ni kan jui prova att redigera bilden lite om ni vill! :)
Jag Kan prova, men inte just nu, ska till Skolan :) Kanske i eftermiddag om jag inte har för mkt läxor :)
Jag tycker bilden i sig är ganska tråkig, o säger mig ingenting. Tråkigt med blixten också, tyvärr.

håller med det som många ovanför skrivit, bilden är väldigt tråkig. Grå och trist, skulle gärna vilja ha en bild med lite mer liv. Ser ingen "mening" i bilden, och väldigt mycket kvistar som stör. Nja, försök igen! :)
Jag gillar bilden. Får nästan lust att slicka på snön. Ser hellre en sådan här bild än en som bara visar en röd himmel - även om det är vackert.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

tycker oxå den är fin. hade varit bra om man beskär bort lite av det gråa runt om. men annars är den fin.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan