Midsommarbröllop
Tack Yvonne och Olli för att jag fick förmånen att vara med på ert bröllop! Det blev många fina bilder och jag tror att det är många bilder som ni kommer att gilla.
Här är en bild jag försökte med med motljus. Jag ville ha en blandning av siluett och bevara något av tonerna i ansiktet. Fungerar det?
Hälsningar
Robert

Oh! Mer mer! Jag menar; jag hoppas det kommer mer! Du är så bra på att förmedla stämningar i dina bröllopsbilder.

Tack Pernilla. Jag har inte hunnit med att välja ut de bästa men jag kan lägga upp en länk senare på de som blev bra.
Jag följde brudparet och bevaka i stort varenda steg de tog. Här i bifogat är de på väg till Sibbo Nya kyrka. Vi hade varit och fotograferat vid den gamla kyrkan då jag fann omgivningen var trevligare vid den gamla kyrkan speciellt inne i den gamla kyrkan.
Hälsningar
Robert

#5 jag vill inte verka petig men finns det en bild till det här inlägget eller är det bara jag…

#6, visst finns det en bild till inlägget, det är bara att öppna den ;).
Robert
#7 Nu ja :D
mvh Martin

Snyygt. Gillar bilden där hon vänder sig om, det ger liv åt bilden!

#11: Använder du blixten ofta på bilderna utomhus?
Vänliga hälsningar
Niklas

#12, jag borde nog ha gjort det i det här fallet, oftare. Nu har de rätt mörka ögon, dvs bilder utan blixt.
Hälsningar
Robert
#13: Nja, jag trodde faktiskt att du hade använt det på rätt många bilder. Jag tycker att du har lyckats bra. Det var därför jag frågade.
Vänliga hälsningar
Niklas