Foto iFokus

Foto

Etikettmakro-och-stillbilder-ej-kritik
Läst 622 ggr
knusselbo
0

En liten blomma

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Väldigt gul färg

Robert
0

Du har en väldigt fräck ram, så fräck att den tar för mycket uppmärksamhet från blomman. När du har en ram ha färgen i motsatt kulör mot huvudbilden, i det här fallet skulle du ha haft blått, gärna då mörk.

Hälsningar

Robert

bjorsa
0

Fint foto på blomman å snygg inramning har du gjort den i photoshop eller paintshop ?

mvh/bjorsa

kristinah
0

Jag tycker inte vackra blommor behöver ngn ram alls. Inte för att jag kritiserar ramen, den var också snygg men blomman i sig är vacker i mina ögon. Bifogar en bild också på blommor, (maskrosor) ur en masks perspektiv?

Diana61
0

Jag måste bara få säga ett denna bild är verkligen läcker! Hur gjorde du? Låg du ner och fotade upp mot dom eler bara kameran? Himla snyggt tycker jag att bilden är.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Citron
0

Jag håller med lite om ramen, sedan tycker jag att jag vill se lite mera utav blomman som ett halv blad är bortklippt ifrån. :-)

#5, jag har också tagit en liknande bild, under en maskros. Ovanför står min suddiga kusin och dricker coca cola. :-)

kristinah
0

Nej jag låg nog inte på marken, jag bara lade kameran nästan på marken och knäppte och då blev det så där. Tycker det är lite roligt. Här kommer det en till som jag gjort likadant med. Det är ett ihåligt träd sett nerifrån och upp.

Diana61
0

Kristinah, den bilden var lika läcker den! Räcka ut tungan

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

kristinah
0

Tack Diana61. Det är lite annorlunda bilder som en glad amatör har tagit. Vad sedan "proffsen" säger vet man inte Skrattande. Jag fotar för att det är roligt och det är huvudsaken, fasst visst är det roligt med feed back för då kan man göra på ett annat sätt nästa gång.

Diana61
0

Jo jag fotar också för att det är kul och har så gjort ända sedan jag var mycket liten. Det är ju för migsjälv jag tar bilderna och inte för att vinna priser, men vist är det kul att lära sig nya knep. Glad

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Citron
0

Om man fotograferar för att man tycker det är kul, då är man proffs. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

kristinah
0

#10. Jaha Skrattande. Då kan ju jag titulera mig som proffs då Fundersam. Proffsamatör i så fall. Men jag tycker det är roligt att fotografera, i synnerhet djur och natur.