Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 476 ggr
Flodins
0

Naturbilder

Idag har jag varit ute vid vattnet och fotat en hel del :) tänkte visa upp mina bästa bilder så ni får komentera :)

Flodins
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solen håller på att gå ner där.. tkr om färgerna på den bilden :)

Flodins
0

Tog Sepia på en kvist (: Mkt skarp färg!

Flodins
0

Den bilden blev suddig men jag försökte redigera den + att vattnet blev blåare :)

Flodins
0

Ingen komentar?

[Henke29]
0

Det är väldit fina bilder du tatt :)

Flodins
0

Detta är läst 40 gånger och bara 1 har komenterat .. :/ Säg om ni tycker bilderna är fula och säg vad jag gjorde för fel ..

sumpen
0

jag tycker den första och den sista bilden ser lite för "tecknade" ut. att du ändrat kontrasten eller något för mycket. lite mer naturligare bilder =) den andra bilden tycker jag mycket om! =)

Flodins
0

Jag hade på de högsta man kunde ha på kontraster på kameran .. det kanske går att ta bort de, kan prova!

Flodins
0

blev den kanske bättre?

Taci
0

Jag tyckte faktiskt att den första kontrastrika bilden var mer effektfull :) Den på vattnet kan jag dock tycka är liiite för skarp i färgen. Den andra bilden var skön att titta på, så behaglig liksom, med färgen, o ett fint motiv :) Vilken konstig ordning jag kommenterade bilderna i hehe..

Flodins
0

Tackar Taci xD

Flodins
0

Vad tycker ni om denna bilden då? (: Börjar gilla den mer å mer!

fotokrafs
0

Häftiga bilder, härliga färger.

Mandrakonian
0

Otrolig bra jobba för att vara så ung , du har potential att gå långt inom fotografi , jag tycker du ska satsa på det .Mvh/Mandrakonian

Taci
0

Den sista bilden var helt grym! :) Jättebra!

LindaKarlstrom
0

#12. är jättevacker! Dock känns horisonten lite sned, och jag skulle gärna beskära den lite i underkant.

Flodins
0

#14: Tack så mycket!
#15: Tack, de tycker jag också! gillade inte den ibörjan men gillar den nu!
#16: Mja.. kanske lite..

LindaKarlstrom
0

#17. Horisonten är sned ;)

Flodins
0

#18: 2 mm sne xD