Naturbilder
Idag har jag varit ute vid vattnet och fotat en hel del :) tänkte visa upp mina bästa bilder så ni får komentera :)
Ingen komentar?
Det är väldit fina bilder du tatt :)
Detta är läst 40 gånger och bara 1 har komenterat .. :/ Säg om ni tycker bilderna är fula och säg vad jag gjorde för fel ..

jag tycker den första och den sista bilden ser lite för "tecknade" ut. att du ändrat kontrasten eller något för mycket. lite mer naturligare bilder =) den andra bilden tycker jag mycket om! =)
Jag hade på de högsta man kunde ha på kontraster på kameran .. det kanske går att ta bort de, kan prova!
Jag tyckte faktiskt att den första kontrastrika bilden var mer effektfull :) Den på vattnet kan jag dock tycka är liiite för skarp i färgen. Den andra bilden var skön att titta på, så behaglig liksom, med färgen, o ett fint motiv :) Vilken konstig ordning jag kommenterade bilderna i hehe..
Tackar Taci xD
Häftiga bilder, härliga färger.

Otrolig bra jobba för att vara så ung , du har potential att gå långt inom fotografi , jag tycker du ska satsa på det .Mvh/Mandrakonian
Den sista bilden var helt grym! :) Jättebra!
#12. är jättevacker! Dock känns horisonten lite sned, och jag skulle gärna beskära den lite i underkant.
#14: Tack så mycket!
#15: Tack, de tycker jag också! gillade inte den ibörjan men gillar den nu!
#16: Mja.. kanske lite..
#17. Horisonten är sned ;)
#18: 2 mm sne xD