Jack Russel

Oj, tycker den är alldeles strålande. Jättefint porträtt. Mycket bra val av bakgrund. Ser klassiskt ut.
Jag tycker att bilden är jätte fin, men bakrunden KANSKE lite smått för suddigt. för då ser jag inte porträttet lika bra, men annars jätte fin bild! =)
Jag gillar att bakgrunden är så suddig som den är och att man ändå ser vad det är. Om hunden är lika krispigt skarp som det ser ut är det en kanonbild.
Du skulle kunna justera kontrasterna lite och få hunden att stå ut ännu mer. På köpet får du klarare färger.
Vänliga hälsningar
Niklas
Fint uttryck på hunden, o fin bakrund :) Snyggt att bakrunden är suddig, då framträder hunden mer :) En snygg ram på den så är den perfekt tycker jag! Bara å hänga upp på väggen (;

#1 Tackar. Tagen framför sveriges vackraste kyrka på Snöstorp i Halmstad. "framröstad till det 2007" Den ligger ca 300 meter från vårt hus.
#2 Bakgrunden gjorde jag suddig då det får hunden att stå ut mer.
#3 Hunden är skarp som en kniv faktiskt. Provade öka kontrasterna men det blev "för mycket" när bilden är så liten som jag lagt ut den här.
Skulle jag skrivit ut den i ett större format så hade jag gjort precis som du föreslog.
Tack för all kritik.
Mvh Marcus
Smaken är olika.. Jag tyckte inte alls om bilden. Den kändes överskärpt att till och med den suddiga bakgrunden såg skärpt ut.. Bakgrunden känns rörig och lutar och hunden ser ut som en igelkott.. Jag överdriver självklart lite men.. jag tror säkert att bilden oskalad ser mycket bättre ut.