Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 638 ggr
Muwrat
0

Landskap+Häst :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill gjärna he mkt kritik på denna bilden! tkr själv att den blev fin :)

Flippa
0

fin bild, fast jag tyckte den skulle vara mer ljusare. För den var ganska mörk. annars var den fin  :)

Umbeh
0

Håller nog med #1.

Annars tycker jag bilden är trevlig, gillar landskapet och det. :D

sumpen
0

hästen är inte i fokus, hade varit roligt om hästen också hade varit skarp =) annars fint

Umbeh
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försökte ändra färgerna lite i Photoshop. :) Hoppas det är okej?
Nu är jag inte världsbäst på redigering och så.. men ja.  :P

Taci
0

Jag tycker idén är jättemysig o bra :) Skulle vilja att det var bättre skärpa, lite "mer"färger o skarpare kontraster :) Sen skulle det nog se bra ut om man tog bort staketet :)

Ulla
0

Bilden är kul, men ser inte riktig ut. Det ser ut som om hästen är ditlagd efteråt.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Muwrat
0

jag vet att hästen inte är i fokus… den är inte inklipt efteråt och jag tkr att staketet ska vara där det ser konstigt ut med en lös häst som går bredvid en grusväg

Mandylion
0

Hej.

Fin bild och fin tanke. Håller dock med några här om färger, kontast, fokus och staketet.
Din syn är ju självklart viktigast… det du tycker. Men man kanske kan vända på det? Det skadar inte med lite fantasi om att hästen skulle kunna gå ensam bredvid vägen. Att ta bort staketet vore lite mer utav en rolig grej och skönhetsfix. Man ser ju inte direkt någon fara i bilden som skulle kunna påverka hästen. Såna små saker, detaljer är ju som balsam för ögonen.

Glad