Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 339 ggr
Mandylion
0

Kattbild, kritik tack.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag var i Chile så började katten som vi hade hemma posa utav bara den när jag drog fram kameran. Detta var en utav de bästa bilderna jag fick på kissen.

Säg gärna vad ni tycker. Ingen kritik är fel.
Flört

Mandylion
0

inte en enda alltså?
inte ens fin eller ful?
bu eller bä?
ris eller ros?

Kom igen nu… snälla hjälp en nybörjare på traven… alla har väl varit nybörjare nån gång och ville väl också ha lite hjälp från dem som kan bättre. Om inte hjälp så tips i alla fall Skrattande

Carlton77
0

Tjenis.

Skärpan ligger bra mitt i ögat, men jag hade gärna sett större skärpedjup. Det behövs inte mycket mer men gärna någon cm.
Det gröna stör en del och stjäl mycket uppmärksamhet från katten.

Keep on plåting.

Mvh Marcus

Mandylion
0

Carlton tack =)
Du har nog rätt. Har lite svårt med det där men det är ju därför man fortsätter… för att lyckas och stöta på andra svåra saker Glad

Tack för din kritik. Snällt att du tog dig tiden… dessutom verkar du vara den enda =/

Carlton77
0

Det är ju så otroligt trevligt att få kritik på sina bilder men då måste man ju oxå ge. :-)

Lycka till i fortsättningen.

Mvh Marcus

Mandylion
0

Carlton rätt så rätt.

Brukar flänga runt på vartenda inklägg. Och kan jag kritisera så gör jag det. Kan ju inte direkt kritisera nån som vill ha hård kritik då jag själv fortfarande går i blöjor hihiihi

Tack tack.

Mandylion
0

Ja ja.. tackar till den enda kritiken jag fick.
Hade varit mer intressant att få höra vad alla 76 besökarna haft att säga eller kanske inte alla 76 men en del.

Tack, jag ska ta till mig det du sa.

Mandy

Jennie104
0

jag tycker bilden är fin :) Skärpan ligger jätte fint på ögonen syn bara att du har kapat av lite av morrhåren och av katten, annars fin :) Bra jobbat!