Anki Hammar
Prisbelönte Anki Hammar är en otroligt duktig fotograf med skarpt öga för makrobilder. I Stockholmsmästerskap i Naturfoto 2006 - Abstrakt på Fotosidan.se tog hon hem förstaplatsen tillsammans med Magnus Kumlin.
Se Anki Hammar tävlingsbidrag här.
Se mer av Anki Hammar bilder här.
Stort grattis till Anki och lycka till i framtida tävlingar. Jag hoppas verkligen att vi får se dina alster även här på Foto.iFokus.
Hälsningar
Robert
Tilläggas till den tävlingen var ju (som du kanske såg) att det bara var pris i klassen Kollage - som var den "riktiga" tävlingsklassen (som skulle bestå av fem foton, ett från varje delmoment). Där vann en ung kille, Felix, och det är ju alltid kul när det är folk som är nya i gamet som visar framfötterna.
En bit ner på nedanstående sida kan man titta på alla fotona i de olika delgrenarna.
mvh Martin

Felix är väldigt duktig han med. Fina bilder han har i sitt album.
Hälsningar
Robert
#2 Lite annorlunda (mot vad jag brukar tänka när jag tänker fotografering). Kul ideér han har.
mvh Martin

När jag tittar på hans bilder från Tunnelbanan så funderar jag hur komfortabelt det är att ta bilder där, det är inte alla som fixar det även om det är tillåtet då det är en offentlig plats.
Robert
#4 Ja, det där lilla rummet med suspekta väggar som han hittade där någonstans var verkligen ascoola bilder, gillade dem skarpt. Men som sagt, kräver en del av både fotograf och modell.
mvh Martin

Man måste tydligen vara medlem för att se bilderna på fotosidan för mig funkar inte länkarna
mvh/bjorsa
Ok, kolla hans hemsida - han har många bra foton där också - vet dock inte om de vi nämnt ovan finns med där.
mvh Martin