Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 593 ggr
Jennie104
0

Var har ni köpt?!

Vore roligt om ni sar var ni köpt era kameror :)

Jag har fått min av Pappa.

The-Photo
0

Min kamera är från Japan men övriga saker är köpta från Scandinavianphoto ( http://scandinavianphoto.se ). När jag uppgraderar kamera så ska jag definitivt köpa den där!

Rekomenderas varmt!

SLAfoto
0

Jag handlar/har handlat hos:

Cyberphoto  Rekomenderas, snabb leverans. Köpte via Internet.

www.hegethorns.se " rel="noopener noreferrer" target="_blank">Hegethorns  Rekomenderas, snabb leverans och trevligt bemötande på telefon. Köpte via telefon.

Expert, nja, "dyr" om man inte känner någon. Köpte i butik.

FotoVideo , nja, strulade en hel del. Köpte via Internet. Ringde och kollade beställning, var in i butiken och tillslut efter 2 veckor kunde de leverera fast att de hade prylen på deras hemsida samt att jag verifierade vid beställningen på telfon att de verkligen hade det jag skulle ha då det var snabba puckar att få prylen.

Samt några butiker i USA. 

//Stefan 

//Stefan

Majsbecka
0

Ergiganten :) orkar inte länka x'D

[Fibbe]
0

Elgiganten.se Som B-vara = 500kr i rabatt

The-Photo
0
Zpookey
0

Jag hanldlar enbart på Cyberphoto, kaffebrus och dustin.
Handlade på scandinavian photo innan…men så märkte jag hur offantligt mycket dyrare de var i sitt sortiment.

Ulla
0

Jag handlar mest på Dustin och har hittills varit mycket nöjd.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

AndreasS
0

Köpte min Samsung S630 från Cyberphoto. Köpt via Internet, snabb service och till ett mycket bra pris.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[Henke29]
0

Köpt min Canon A710is på Siba

Titti
0

Köpte kameran av min svägerska. Nu har jag beställt lite tillbehör till den från Cyberphoto.

Isak
0

Handlar det mesta hos Hegethorns. Handlade hos Cyberphoto innan, men fick sådant strul med reklamationer att jag slutade.

Länkar finns i #2

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Bullan
0

Kamera från Dustin och objektiv från Cyberphoto och Japan!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Mandylion
0

Köpte min kamera på OnOff.

www.onoff.se

Ulla
0

Jag betalade 199kr för ett stativ på Dustin. Exakt samma stativ ville de ha 499kr för på OnOff.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

[PeterWem]
0

Tbh.se och Cyberphoto.

Ve och fasa, men jag har handlat från elgiganten med.

Taci
0

Min system köpte jag på Elgiganten, o den gamla kompakta på Cdon. :P

Hasse_A
0

Gamla Kameradoktorn i Stockholm, Senaste tillskottet nya Kameradoktorn det blev en D3:a+ 24-70 glugg.

[Linsenhejhej]
0

Jag köpte min kamera på Expert