Foto iFokus

Foto

Etikettadobe-photoshop-lightroom-elements
Läst 915 ggr
Ruterdam
0

Animera i Adobe Photoshop?

Hej! Jag undrar bara en sak.

Kan man "animera" bilder i photoshop? Så att man typ gör så att om jag skriver  tex; Mimmi , så blinkar det eller nått sånt? Jag vet att man kan dt i Cs2 men kan man det i cs? Glad

Kramar Ruterdam/Mimmi!

Kattapult
0

Jag har CS och animerar i Image Ready. Tror det brukar följa med. Kolla längst ned i verktygspaletten har jag för mig.

[Fibbe]
0

yepp det är image ready som gäller… Men i Cs3 finns den inbyggd i vanliga photoshop under windows->animation

Ruterdam
0

Jag har Image Ready. Hur gör man då ? xd

Ruterdam
0

Jag har hittat fönstret "animation" men när jag gör ett nytt lager så blir det ju exakt likadant på lla bilderna. ;/ kan nån snälla hjälpa? :)

Robert
0

Hela min animering har i inledningen av min hemsida har jag gjort helt och hållet i ps, se www.roberthammar.com. 30 sek. tog mig ett par dagar och göra. Det tog nog längre tid att göra det bara för att jag inte har gjort något liknande tidigare.

Hälsningar

Robert

Niklas
0

I Photoshop Elements väljer man "spara som", väljer gif-format och kryssar för "animera". Förutsättningen är att varje bild i animeringen är ett eget lager.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

denisesalomonsson
0

hur animerar man egentligen i cs image ready?

[Fibbe]
0

Du tar en bild t.ex. och dubliserar lager i nya lagret så flyttar du lite på den och fortsätter så. när du lägger ihop den så kommer den att visa lager för lager i så många millisekunder du ställer in den på… svårt att förlklara men prova att googla på t.ex.

"imageready"animation"how to"

inklusiva citattecken, så får du nog en heldel träffar

Ruterdam
0

okej, :) jag provar!