Fyrverkeribilder
Testade att fota fyrverkerier för första gången i år, vart rätt besviken när fyrverkeriet var rätt dåligt.. brukar alltid vara så bra och nära, nu hörde man bara bullret men såg inget. : P
Hur som helst.. här kommer två bilder jag tog, hoppas på att få någon form av kritik? :0 har en 7 mp-digitalkamera (advent mp71) och kunde inte ställa in slutartiden så det blev till att improvisera!

åh.. fina bilder!
men jag blev så sur på mig själv att jag inte har läst igenom användarhandboken till min canon eos 400D , så jag kunde inte ställa in slutartiden :/ får väl vänta till nästa år :(

Helt okey tycker jag!
// Tomas
Jättefina bilder!
Försökte själv ta men tycker det är svårt med fokuseringen.
#2 På valborg är det väl raketer?

Tack. : P
jag tror alltid det varit några på valborg här.. hm.
Jag fotade också lite :).
#9. den var nice!
jag köpte ett nummer av "digitalfoto" eller vad tidningen heter häromdagen. där har dom en artikel om fyrverkeri-foto. mycket användbart!
i övrigt så blev dom första fyverkeri-fotona jag tog totalkassa, så jag engagerar mig inte ens i att lägga upp dom :o

komentera snälla!!
#9, jättehärlig bild!
#14-16, hemskt oskarpa.

#14-16, alldeles för oskarpa ;/

#26 Åh vad glad jag blir! :D Tack!
Första året jag fotar fyverkerier.

#4 , jag tror inte att de brukar skjuta raketer här på Valborg.
#22 Den bilden gillar jag! :)

#4 Där jag bor har vi raketer på Valborg, nere vid sjön, det speglar sig härligt i vattnet ;)

#32 Valparaiso är super fint , hoppas att du hade det bra när du var där 

#33 jo tack jag hade det underbart. Det är ju trots allt där jag är född så jag kände mig äntligen hemma =0)
Det är en otroligt vacker stad och fyrverkerierna var helt fantastiska.

#30 Åh tack! Vad glad jag blir! :-)