Foto iFokus

Foto

Etikettbildhantering
Läst 925 ggr
bosse
0

Skolavslutning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var skolavslutning igår kväll och jag fotade naturligtvis. Tyvärr blev det så mörkt att dom flesta foton blev oskarpa. Här försöker Marc sjunga lite extra efter det att sången avslutats.

bosse
0

När det blev dags för Mathias klass att uppträda, så var det så mörkt så att samtliga foton är oskarpa. Dom var målade som indianer och utförde en dans och sjöng en sång om mountains. När vi kom hem fotade jag honom i stället.

bosse
0

Jag hade glömt dethär fotot som jag tog, när vi kom dit. Mathias med delar av sin klass.

bosse
0

Barnen i förskolan kan vara helt underbara. Kolla in känslorna i denhär grabbens ansikte. Ibland sjöng han men mest grät han.

bosse
0

Jag var helt fascinerad av denhär killens uttrycksförmåga. Tyvärr så är det alltid 2 proffsfotogafer som vandrar runt den ena med kamera och den andra med video. Dom verkar göra allt för att vi på läktarn inte ska kunna fota utan vara tvungna att köpa foton av dom. Detta är fjärde året dom lyckats reta upp mej - lite.

bosse
0

Den här tjejens specialite var hovnigningar. Hon utförde dom ett otal ggr, men proffsen stod alltid i vägen. Hon var även duktig på att sjunga. Allt hon gjorde var helt naturligt.

bosse
0

Detta är Elissa och hon uppträdde som brud i en folkdans. Hon fyller 6 år idag och grabbarna ska dit på party kl. 17.00.

bosse
0

Marc och hans klass satt på första bänkraden och roade sig kungligt med att skratta åt det mesta, så till slut lät man inte Marc och hans kompis sitta bredvid varann, men efter en minut så var det samma visa igen. Vissa gener kommer från hans far verkar det som.

bosse