Foto iFokus

Foto

Etikettkurser-och-utbildningar
Läst 629 ggr
Robert
0

Nya kurser...

Om några veckor är det full fart igen. Jag har anmält mig till två nya kurser på BetterPhoto.com, i Fashion fotografering och i Porträttfotografering i befintligt ljus.

Jag ligger efter i tre projekt i mina kurser i Advance Program från New York Institute of Photography. Det är tre kurser jag tar där, porträtt, naket och bröllop. Till nakenfotografering har det varit svårt att hitta modeller, så jag har fått ta lite udda vägar som adultfriendfinder.com. Med lite flax kanske jag får en kines att ställa upp och posera framför kamera för mig. Känns en aningens udda att ha en främmande kvinna helnaken framför mig, men det ska säkert gå bra.

Hälsningar

Robert

Citron
0

Robert, på modellbilder.se kan man söka efter modeller som vill och vågar ställa upp på naken-fotografering.

Ett tips att hitta naken-modeler är att undvika ordet "Naken". Det låter snuskigt. Använd det engelska ordet nude-photography istället, det låter desutom mer seriöst. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Robert
0

#1, tack Jim, jag ska kolla in sajten. Det får bli på min nästa resa isf till Stockholm i juli.

Tack!

Robert