Kritik - Nybörjare
Har nyligen köpt min nya Nikon D40 + 18-55 Objektiv och skulle bli väldigt glad för lite kritik på två stycken bilder jag har fotat. Är nybörjare med kameran, och tyvärr har vädret inte varit på min sida för fotografering utomhus. Men lyckades komma ut både igår och idag och fota lite. Tack i förhand!
Här är första bilden…
Mvh Emelie 
Dom var jättefina :D Mycket bättre än mina första bilder med min D40 :)
#2: Tack, väldigt roligt att få kritik. 
Mvh Emelie 
Vadå nybörjare? Bilderna är ju jätte vackra!
#4: Ja, jag är nybörjare med min kamera. *ler* Har endast kunnat fota utomhus sent igår och tidigt idag. Sedan har jag testat att fota inomhus också. Mer har jag inte hunnit med ännu.
Tack så jätte mycket för kritiken!
Mvh Emelie 
Jätte fina bilder på jätte fina hundar!!:D
Ah, otroliga bilder som vanligt Emelie! 
Kramar//Carro
#6 & #7: Tack så jätte mycket 
Mvh Emelie 
Jätte fina, kanske en aning tajt beskurna, syftar på #1, skulle velat ha mer luft till höger, dit hunden är på väg. Annars jätte fina. Söt hund också!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

jääättefina bilder :) Har också en nikon D40, vet inte hur du lyckas.. om jag får fråga .. har du manuell fokus eller autofokus ?? zöt hund också :)
#9: Tänkte på det nu då du skrev det. Tack så mycket för kritiken. :)
#10: tack tack! Vad roligt att du också har en NikonD40. Vad har du för objektiv? Jag har i alla fall autofokus när jag har fotat dessa bilderna. 
Mvh Emelie 

Jättefina bilder! Du är mycket duktigare än mej xD Fick min i söndags.
Jätefina bilder! Har ingen dålig kritik!

Jätte snygga!
#11 Ja, upptäckte att det skulle bli ääännu bättre om du rätade upp den också :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Bild 1: Fin hund, skärpan sitter rätt, bara bakgrunden som stör, speciellt dom 2 träden!
Bild 2: En aning tajt beskuren, som alla andra har sagt, mer lyft till höger. Gillar inte heller vinkeln så mycket, skulle kanske varit finare framifrån?
Super fina bilder och hundar 
Tack så jätte mycket för kritikerna 
Mvh Emelie