Ny site..., dock skripft problem
Ligger i tagen på att sätta ihop en ny sajt, men uppstått skriptproblem. Menyraden försvinner bakom introfilmen. Någon som är duktig på sådant?
Hälsningar
Robert

Den fungerar bra i firefox, internetexplorer kan ha vissa problem med macromediaflash ibland så du kanske får hårdkoda in i sidan vart du vill att flashen ska visas.
använd dig av pixelorientering, du vet hur många pixlar ner din meny ligger, lägg flashen på pixelraden under.
Ser jätte fint ut med flash fast personligen så är det inget jag rekomenderar till en sida man ska sälja med, i ditt fall säljer ju du dina kunskaper och dina bilder.
Många användare på internet är inte så imponerad av flash pågrund av att det först och främst kräver en del av både deras internet uppkoppling och deras hårdvara.
Kört ett forum i ett tiotal år med drygt 26 000 medlemmar och haft en del flash på den sidan men det är bara ungefär en femtedel som tycker det är ok med flash.
Ett tips gällande den här typen av problem är kanske att fråga inne på Datorn.IFokus.se.
Tyvärr kan jag inte hjälpa till.
mvh Martin

#2, tack, det löste sig till sist! Fick skippa det där.
#3, det är bara en testsite än sålänge. Ligger inte på sin ordinarie plats än, men det kommer. Har lagt in lite mer godis nu :) Den medvetne kommer kanske se ngt på infosidan (skratt)
Hälsningar
Robert

Från allvarlig till superglad på några sec;) snyggt!

#5, :), du orkade hänga kvar så pass länge.
Det börjar ta form och jag vågar lägga ut den nya siten på min ordinarie plats. Nu som återstår är att integrera gallerierna in i siten, lite pill men det ska gå….
Säg gärna vad du tycker om www.roberthammar.com
Kommentera allt annat än gallerierna, tack!
Hälsingar
Robert

Gillar sidan, men vet inte om jag är så förtjust i den skrikgröna färgen. sidan ser seriös och professionell ut. Nu är inte hemsidor min starka sida, helt novis om jag ska va ärlig.. aldrig orkat läre mig det=)

Jätte snyggt tycker jag!