Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 311 ggr
mihe
0

Min kamera kom idag...

jag har inte testat den ännu men den låg fint i handen. Såg dessutom detta i mejlen när jag kom hem :-) 

http://www.letsgodigital.org/en/news/articles/story_7924.html

En enklare och kortare "användarrecention" (alltså utan en massa teknisk snack) kommer om några veckor.

Ska sitta på marknad i helgen och kränga några av mina bilder :-)

Ha en trevlig helg allihopa!

mihe

Niklas
0

Grattis!

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

visbylinda
0

Vad blev det för kamera? *nyfiken*

bosse
0

mihe, du är väl inte i ett muslimskt land, eller? Har jag missat några dar eller har ni ändrat "day off" i Sverige. Är det inte bara onsdag idag? Fundersam Förresten för mej är alla dar helgdagar. och jag tar mej en tupplur innan middan nästan varje dag, så min bror undrade om jag gått i pension. Vad var det för fel med din gamla kamera, förresten?

Queball
0

Då blir det kanske lite gatufoto från street snart?Flört

mihe
0

#3 Inlägget skrevs den 19 maj.

Street är en marknad för skapande personer, hantverkare m.m. Det är igentligen min särbo som säljer sina böcker och lite annat där men jag sitter med och kränger mina vykort och ett och annat bokmärke. Min särbo sitter i rullstol och behöver hjälp med det mesta så vi följs åt en hel del.

Street har öppet 10-17 lördag-söndag varje helg året runt men vi har bara bokat en helg i månaden nu under sommaren.

Inget fel på min gamla kamera men jag vill utveckla mitt fotograferande och bildskapande. Har 10 milj pixlar och kan fotografer i RAW nu. Den är mer som en systemkamera men är en s.k. "nästan-system kamera" enligt pressen.

mihe
0

#2 En SONY DSC-R1. (En nästan-system kamera.) 

Det finns några bilder i mitt album tagna med den kameran. Titta gärna :-)

Robert
0

Grattis till nya kamera mihe!

Robert

mihe
0

Ja tack, har haft den några veckor nu så den utlovade recentionen av kameran borde vara klar nu men hon som ska skriva den har inte hört av sig…nått om ont om tid…jo jo…vet man ju hur sånna är Flört

Ha det gott i sommaren!

mihe