Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 738 ggr
beatricelilja
0

Kritik på hemsida

Hemsideadress: http://beatricelilja.studio.nu

Jag har äntligen blivit någolunda klar med det nya utseendet på min hemsida, och det skulle verkligen uppskattas om ni gav lite kritik på vad ni tycker är bra eller dåligt på hemsidan.

Dessutom skulle jag bli väldigt glad om ni gav tips på vad jag kan ha att erbjuda användare som registerar sig hos mig. Är det intressant med musikrecensioner och bildredigeringstips? Ska jag erbjuda någonting annat - i så fall vad?

/Beatrice

PS. Om du är intresserad av en egen hemsida eller behöver hjälp så får du gärna kontakta mig DS.

Carlton77
0

Hemsidan är snygg. En sak stör lite dock och det är att om du klickar på något så måste hela sidan laddas om.
Det hade varit snyggare om bara det som ändrades laddades om och resten låg orörligt.

Hoppas du förstår hur jag menar.

Mvh marcus

Robert
0

Upplägget känns bra, loggan ser ut att ha blåstick, kanske inte den mest spännande bilden, fräckt med dekoren i bilden. Saknar bilder på din site.

Hälsningar

Robert

beatricelilja
0

till #1. Jag förstår hur du menar och jag har funderat på det lite. Kanske en iframe typ eller något sådant skulle bli bättre?

till 2#. Bilden är som sagt kanske inte den mest spännande, men jag tycker nästan inte att den behöver vara det. Jag vill ha min sida så "ren" som möjligt och jag tycker bilden passar bra in där. Bilderna hittar du på foto, där du kan välja kategori.