Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 289 ggr
CejCej
0

Nån kommentar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har inte varit så aktiv här men igår så var det bal och mamma knäppte av en bild som jag tyckte blev jättefräck
Tycker det var fräckt när skärpan låg på mig och jag tittade bort medans min baldejt tittade rakt in i kameran.
Va tycker ni ?

Fotord
0

Jag tycker du ska säga till din mamma att hon tagit en jättebra bild och att hon också borde gå med i foto.ifokus!
Kompositionen är underbar. Något säger mig att det inte är första gången hon fotograferar och om något håller tillbaka henne så är det utrustningen. Med ett objektiv som släpper igenom mera ljus så kan man få bakgrunden mera oskarp. Nu står det en rosa pralin där och drar uppmärksamhet från det vackra paret.

Studentbal… f*n vad gammal jag börjar bli :-(
Det var till och med länge sedan jag gick på bal på universitetet.
*stor jäkla tår*

Martin
0

#0 Underbar bild tycker jag, och just som du säger blev det en rätt kul effekt att dejten tittar rakt i kameran och du blickar mot framtiden. Är det dessutom en studentbal så stort grattis till studenten!

#1 När jag gick på examensbal förra året så ångrade jag väldigt att jag inte gick på studentbalen. Balar är kul, och man borde gå oftare!

mvh Martin

Robert
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

CejCej, bra jobbat av din morsa att fånga ögonblicket. Det har nämnts tidigare med större bländare, kanske skulle jag backa något för din kind är större än vad den borde vara - bara för att den är så nära kameran.

Tjejen i rosa drar till sig för mycket uppmärksamhet.

Stort grattis till studenten!

Hälsningar

Robert

CejCej
0

Tackar tackar:) Fick faktiskt en digitalkamera i studentpresent. Ingen systemkamera, men det ska jag inhandla inom ett år.

Ja hon är ingen fotoexpert och det här var mest tagit i farten. Men jag håller med om att bakgrunden hade varit bättre utan den rosaklädda tjejen och lite mer oskärpa på bakgrunden.
/Rebecca

Linda
0

Vad fin du är, värsta pinglan ju;)

Kul att gå på balGlad