Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 1079 ggr
bosse
0

Autoredigerade, komprimerade foton.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Marhaba!

Igar gjorde vi en site visit till Hofuf. Pa vagen hem passade jag pa att fota nagra hus langs gatorna har i Al Khobar. Alla bilderna ar tagna genom bilfonster och i rorelse. Eftersom jag ar boss, sa kor jag inte! Jag lagger ut alla 11 bilderna som ar autoredigerade med mitt gamla Photo Smart program.

bosse
0

Tyvarr finns det inte sa mycket att skriva om denna typ av foton.

bosse
0

Denna bild, samt dom 2 tidigare ar troligen foton av Dahran. Jag tror denhar motorvagen galler som grans.

bosse
0

Har har vi korsat motorvagen och ar pa vag mot havet eller golfen, som det allmant kallas.

bosse
0

Hoppas ni sag det rod-lila huset pa den foregaende bilden. Hus och bilar kan ha udda farger utan problem.

bosse
0

Har aker jag forbi varje dag. Det har hant att dom mycket vackra grindarna har varit oppna till nagot av dessa "palats" och det man hinner se ar en frojd for ogat.

bosse
0

Den som ager dethar huset (tror jag) har statt framfor mej nangang vid ljuset som ar ca 50 m fran infarten till byggnaden och han kor alltid mot trafiken fram till ingangen (3 filigt) Annars maste han aka bort till en rondell for att komma till sitt hus. Det ar inte som vi ar van vid, att man kan korsa tvargaende gator, utan man maste nastan alltid gora u-svangar. Det ar enda sattet att fa dom att bromsa in.

bosse
0

Detta ar ocksa ett hus jag passerar morgon och kvall.

bosse
0

Nu har jag bara en vanstersvang, sa ar jag framme vid kontoret.

bosse
0

Horn huset.

Robert
0

Coolt att ha en egen chaffis när man åker omkring och fotar. Om din chaffis lugnar ned sig ett par hekto så tror jag att bilderna skulle bli skarpare. I alla bilder har du väldigt fint ljus, härligt jobbat bosse!

Robert

bosse
0

Min chaffis ar van att kora asna i nan provins pa Filippinerna, men han blir battre. Eftersom mitt motto ar att man skall lara sig av sina misstag, sa kommenterar jag inte hans korning, bara han haller sig under 120 km. Och du vet att jag inte vill hamna i "kalabush", sa vi maste halla en viss hastighet for att inte sticka ut ur mangden. Det finns vakande ogon overallt - kanske.

Sa har ser han ut. Han ar egentligen en av mina 2 kontrollanter. Han gor ett mycket bra jobb och jag kan lita pa att han last pa specarna.