Ny kamera

Jätte fräna och fina bilder Veronica. Gillar verkligen bild #6 på din söta hund. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Fina bilder veronica,dom på valparna är fina med den svarta bakgrunden de e illervalpar va?Den verkar vara bra din nya kamera kul att du är nöjd.
mvh/bjorsa
Instämmer med de föregående talarna, bilderna ser bra ut. Är själv nöjd med mitt val av en S3a nu när jag ser dessa bilderna - skall bara få ihop den sista pengen till den :o)
Skall låna en kompis Canon 10D en dag - lär väl dock göra att jag inte nöjer mig med något sämre efter det 
mvh Martin

Grattis till kameran. Kameran ser ut att ge klara skarpa bilder. Har du lagt till mer färgmättnad?
Hälsningar
Robert
#0: Verkligen fin. Vad har du använt för bakgrund?
Vänliga hälsningar
Niklas
#11 Ja det är illervalpar, mina småttisar =)
#13 Nej, det enda jag gort är att beskära dem i Photoshop, knäppt mest på Autoläget, Programläget och Macroläget….får se när jag vågar mig på mera avancerade grejer =)
#14 Jag har bara lagt dem på en svart fuskpälsflit. Funkar fin mot deras ljusa fjun. Har provat med en likadan filt i grått också (se bilden) men det vart inte lika lyckat.
Amor vincit omnia

Veronica, lek med din kamera. Använd ett läge till andra situationer än vad det är tänkt till. På så sätt kommer du att förstå vad hur de olika funktionerna fungerar bäst.
Hälsningar
Robert

Jättefina bilder och valparna var väl för nuttiga:)