Foto iFokus

Foto

Etikett: säljes-köpes-bytes
Läst 434 ggr
beatricelilja
0

Behöver du hjälp med din hemsida?

Har du länge funderat över att skapa en egen hemsida eller kanske du vill förnya din gamla med en ny design?Jag heter Beatrice Lilja och bor i Vilhelmina, vilket är ett litet samhälle i Västerbotten. Mina största intressen är fotografering, skrift och webbdesign som jag sedan länge inriktat mig på. Dock har jag ej gått några kurser om hemsidor utan jag har själv lärt mig genom åren. Jag har både haft foto- och hemsidauppdrag och alla mina  kunder har blivit väldigt nöjda.

Vad erbjuder jag? - Hemsidor (professionella, enkla, avancerade)
- Webbdesign
- Banners
- Andra önskemål

Mitt mål är att bygga en hemsida som du som kund kommer att bli nöjd med. Jag visar exempel på hur din hemsida kan se ut för att passa precis dig, och har du egna idéer på hur din hemsida ska se ut är det bara positivt. Jag hjälper dig att lägga in allt du vill ha på sidan för att sedan ge dig en liten kurs på hur du själv ska kunna gå vidare och uppdatera din hemsida. Jag sköter även registrering av gratis domännamn, webbhotell och eventuell e-post om du så vill.

PriserFör att både du och jag ska bli nöjda diskuterar vi om priset. Jag har alltså inte något fast pris eftersom jag anser att var sida är unik och därför är det svårt att sätta ett pris som gäller för alla sidor, utan det beror helt på hur omfattande hemsidan blir samt hur avancerad design du vill ha.

Vid frågor så är det bara att du mailar mig här på foto.ifokus.se. Men du kan också kontakta mig på beatrice_lilja@hotmail.com eller ringa 070-238 75 12.

Besök gärna min egna, väldigt enkla, fotohemsida:
http://beatricelilja.studio.nu

Du är varmt välkommen att höra av dig!
/Beatrice Lilja