Foto iFokus

Foto

Etikettbildhantering
Läst 580 ggr
Erix
0

10.000 kronors frågan ...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur kom denna bild till ? Cool

bubbelbubbel
0

antingen står hon bakom ett skynke, eller så har du fotat hennes skugga på en vägg..:)

Robert
0

Tippar på ett skynke mellan kamera och flickan.

Hälsningar

Robert

lisette
0

flickan står framför en overhead maskin och du har tagit foto på väggen eller ett lakan…

ro hit 10.000 nu då… ;)

Fotord
0

Glöm det, lisette!
Ursprungligen är det en diabild som har blivit avfotograferad med super8. 4 bildrutor har sedan scannats, omvandlats till svartvitt och handkolorerats.
Dessa rutor har slagits samman till en bild, skrivits ut på ett proffslabb i Tallinn och faxats över till sjöfartsmuseet i Stockholm.

Dessa har i sin tur slängt faxet och tagit en helt annan bild på en flickas skugga på en vägg.

Jag gissar Cypern!!

Martin
0

#4 HAHA :o)

mvh Martin

Citron
0

När jag gick på dagis, kommer jag ihåg att fröknarna gjorde någonting liknande och målade sedan av konturerna av skuggan på ett svart papper som de sedan klippte ut och hängde upp på väggen. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

lisette
0

#4 *asgarvar* den där var bra… kan nästan tänka mig att skänka pengarna till dig… ;)

Erix
0

Bubbelbubbel : Helgardering inte OK.

Robert: "Fel fel fel …. "  

Lisette : Nä ….

Fotord: Du ska nog bli politiker … Göra allt krångligare …

Citronen Jim: Ganska bra …

Erix
0

Sanningens minut ….

Solnedgång på Cypern.

Dotterns skugga mot väggen.

Tyvärr var det ingen som gissade på Cypern så pengarna står kvar till nästa fråga … Räcka ut tungan

Fotord
0

Jag har för mig att jag nämnde det i min text Räcka ut tungan

Erix
0

Fotord ….

Du är nog politiker … Ändrar dig efter förutsättningarna … Hahaha…

Fotord
0

…jag kan varken förneka eller bekräfta…

Men röstar du på mig som vinnare så kommer du att få 10000:- i fotobidrag nästa mandatperiod.

;-)