Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 743 ggr
Robert
0

På kontoret..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fotade en tjej inne på min frus förra arbetsplats. Det är nu snart ett år sedan. Nu ser det ut som om min fru snart kommer att byta jobb snart. Hm, min fru är en smart tjej som inte ger sig in såsom fotograf i Finland, jag avundar min fru rätt ofta, tänk att jobba i de miljöer hon arbetar i.

Hälsningar

Robert

Norrskenet
0

Skitläcker bild. Tyvärr så gillar jag inte piercingar och det drar ner helhetsintrycket. Det beror nog på att jag är upp till åre komna.

Robert
0

okej, så det jag fotograferar blir dåligt utav subjektet. Jag ska ta självklart med dt mig min framtida fotografering, om Nordea tllåter det.

Robert
0

huva vad duktiga ni ärsom vet allt …

Yeahsussu
0

Mycket snygga bilder! :o) Den första och sista var riktigt bra! (givetvis den andra också, men 1 och 3 faller mig mera i smaken). Thumbs up!

Robert
0

4, tack, Petra i bilderna är 18 år gammal. När jag går igenom bilderna på nytt så väljer man andra bilder än vad man gjorde då. Bildsinnet har väl utvecklats.

Jag fotograferade med en ljuskälla. 

Häslningar

Robert

Bullan
0

Snyggt fotat!Skrattande Gillar verkligen din ljussättning i bilderna!!!

Det märks att du saknar din utrustning!Generad Håller tummarna att Nordea tar sitt förnuft till fånga. Har ju hört om de som fått avslag och som sedan har överklagat och fått rätt. Verkar som en del bolag har som policy att alltid neka första vändan.Ledsen

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Krissefoto
0

Som vanligt när du fotat nått finns det inget att anmärka på det tekniska, riktigt vackert ljus i bilderna. gillade bild nr2 pga det korta skärpedjupet verkligen gjorde så att ögat vart centrum på bilden. Snyggt när håret blåser lite oxå. Pircingen tycker inte jag stör alls det ger modellen personliget.

/Christian

Hajda
0

Inget tekniskt fel, men gillar inte modellen.
Gillar inte piercingen, och inte heller ansiktsuttryckerna. På alla bilder har hon sina läppar öppna så att man ser tänderna, kanske skulle testa mer plutande läppar? ;) Bra färger och ljussättning!!