Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 859 ggr
Mkarlsson
0

Kritik- Hamster

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan igen .. nu har jag tagit lite foton på min lille kära hamster, jag höll i honom själv samtidigt som jag tog så det var lite klurigt,..  Men nu så vil jag i alla fall ha kritik på dom här bilderna, Glad

Mkarlsson
0

bert ..<3

Mkarlsson
0

en till

Kristall
0

Ok, här kommer lite kritik :) 

Bild 1: naw, va söt bild! :D Ser ut som om din hamster tigger efter något nästan :P Lite störande är dock att öronen är aningen suddiga.

Bild 2:  min favorit, i och med att hamstern kollar rakt in i kameran :)  Kan inte hitta något fel med bilden.

Bild 3: nosen är suddig, och bakgrunden stör. Annars helt ok bild.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[VictoriaR]
0

Jättefina bilder,hamstern ser vaken och alert ut:)                   Det dåliga är att bilderna har en ganska dålig skärpa..men annars var det jättefint,speciellt om du höll honnom samtidigt som du fotade..Bra jobbat!

Mkarlsson
0

Tack för de vise orden *s*. Jag ska försöka jobba på skärpan // Amanda

Taci
0

GUd så j*vla fina :) Tredje bilden gillade jag inte så mkt, men första o andra var underbara! Den andra bilden är min favorit, eftersom hamstern tittar rätt in i kameran utan att se rädd eller skrämd ut, utan bara nyfiken :) Inga störande objekten i bakrunden heller, o snyggt att bakrunden är lite suddig så hamstern framträder mer :)

ciss
0

Andra bilden, #1, blev min favorit. Inga speciellt störande objekt i bak- eller förgrunden. Mjuka färger men samtidigt fina kontaster.

Hamstern ser nyfiken ut och har ett härligt uttryck. Bra jobbat!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se