Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 501 ggr
Starfall
0

Kritik på Macrobild :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag försökte fota en macrobild på en julkula i vår gran:) Så här vart det… Skulle vara kul om någon ville ge kritik på den :)

Kramar/Carro

Starfall
0

någon som vill ge konstruktiv kritik? =)

Tyvärr vet jag inte hur man tar bort datumet i kameran, det stör tkr jag:/ Får läsa på i inställningarna…

Kramar//Carro

Starfall
0

Fotade även en annan bild igår som jag glömde ladda upp:)

Detta är min amaryllis:)

Starfall
0

Någon som vill? :) Vill lära mig mer om att fotografera bra macrobilder som just nu är min passion :)

aliciia
0

Fina bilder :)  gillar blomman mest :)

Starfall
0

#4 Tack! Skrattande

[Linsenhejhej]
0

Jättefina bilder, bara synd att datumet visas på den första bilden tycker jag :) Bra jobbat!

Starfall
0

#6 Tack så mkt! :) Jo, jag håller med om att det är synd, måste hitta inställning på kameran så jag kan ta bort datumet:)

Kramar//Carro

[Linsenhejhej]
0

#7 Ja, i början hittade inte jag heller den inställningen, fast nu har jag gjort det :D

Starfall
0

#8 Okej, vad bra:) Måste ta tag i detta nu;) hihi

Kramar

Mkarlsson
0

Fina bilder , älskar blomman :) tänkte faktiskt inte på datumet förrn jag läste tråden, blicken dras till själva motivet, och det är jue bra :)

Starfall
0

#10 Tack! Skrattande

Starfall
0

Här är en ny jag fotade idag, jag tog bort datuminställningen på kameran:) Nu stör jag mig istället litet på lampan som lyser… ;)

Kristall
0

#0 - jag tkr att bilden blev lite väl ljus i förgrunden pga. blixten, men annars är den ganska fin. Datumet tänkte jag inte alls på först.

#2 - jättefin bild på blomman har du fått ju! Klara & varma fina färger. Bra skärpa också.

#12 - om man beskär bilden syns ju inte lampan, så jag tog mig friheten att göra det Oskyldig Hoppas det inte gör nåt ^^. Ändrade lite annat oxå.. bara för skojs skull ^^

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Starfall
0

Tack så mkt! :) Jo, jag håller nog med ang. bilden nr 1:)

Nej då, det gör inget att du provade redigera:) Jag försökte själv beskära men tkte det blev för trångt då för kulan;) Men du fick ju till det bra:) Tack så mkt!

Kramar/Carro